March 23, 2005

Raarrr...

Hm, het ging vanmorgen even niet zo goed met mij. Ik zat achter de computer te werken. Toen ik opkeek en naar het raam keek, voelde dat heel raar. Ik kon niet zo goed meer kijken. Het was niet heel wazig ofzo en ik was ook niet duizelig, het leek meer alsof het beeld sneller ging dan mijn ogen konden volgen. Ik wou even lopen, maar het ging niet over. Ik ging bij het bureau van mijn collega staan en ze vroeg me wat er was. Meteen daarna vroeg ze me of ik niet lekker was. Ik bleek heel erg rood te zijn. Ik kreeg het ook heel warm en ging zitten. Toen voelde het alsof ik zou gaan flauwvallen. Maar dat gebeurde niet. Het zette niet door. Maar het ging ook niet over. Zo heb ik daar een uur zitten kwakkelen. Ik moest suiker naar binnen werken, buiten frisse lucht halen, het werkte niet echt, ik bleef me lichtelijk aangeschoten voelen. Na mijn lunch die bestond uit één boterham, ben ik naar huis gestuurd. Lopend naar de bus voelde alles nog gek, maar eenmaal in de trein ging het wel weer. Ik zit nu thuis en heb alleen nog rode wangetjes. Wat hangt er in de lucht op kantoor?!?


0 Comments:

Post a Comment

<< Home