March 16, 2005

Blij weer

"Laalalalalaalalalalaa, yes it is, laalalalalaalalalalaa yes it is". Ik heb liedjes in m'n hoofd. Gezellige liedjes, minder gezellige liedjes, zomerliedjes, whie!

De hele dag op kantoor maakt een mens niet vrolijker, maar in de namiddag naar buiten stappen, de frisse lucht opsnuiven, je winterjas uitdoen en langs een kleurrijk bloemenveld lopen, dát maakt een mens wél vrolijker!

Ik ben echt een beter mens in de lente en de zomer. Het is bewezen; ik ben vrolijker, dus beter gezelschap. Ik ben energieker, heb zin om dingen te doen, weer naar buiten te gaan, mensen te ontmoeten, sportief te zijn. Whie, whie, whie!

Een half jaar geleden had ik al zin in de zomer, dat valt hier ook ergens op mijn weblog te lezen, maar nu is hij dan eindelijk gekomen, jeeeeej!

Bij deze nodig ik iedereen uit om mij uit te nodigen om ijs te eten!


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Okee zal ik dan maar de eerste zijn die trakteert? Zeg maar waar en wanneer! liefs, mams

10:46 PM  
Blogger ploenk said...

wowie! nou, omdat het weer niet meer zo vrolijk is zal ik het even moeten uitstellen, maar ik ben er nu al heel blij van!!

4:58 PM  

Post a Comment

<< Home