March 11, 2005

Meloenen in de zomer!

Hahaa! Ik heb er helemaal zin in!

Deze zomer ga ik met Vriend naar Tsjechie, bijna alles is inmiddels geregeld. Via de wandelreizen-organisatie Aragon hebben we een basisreis geboekt. We gaan in Tokan, niet zo ver over de Duitse grens, vijf dagen wandelen door de natuur met speciale routekaarten. Voor al onze hapjes wordt gezorgd! Na deze natuurwandelingetjes gaan we nog vier dagen cultuurhappen en waarschijnlijk ook nog veel te veel lopen in *rampampampam* Praag uiteraard! Ook daar hebben we al een overnachtingsplek geregeld. Wij slapen in Hostel U Melounu!

De heen- en terugreis zijn we nog aan het plannen. Wij willen zo efficiƫnt mogelijk gebruik maken van onze daagjes, dus hopelijk gaat het reserveren van de slaaptreinen lukken.

Inmiddels heb ik ook al een leerboek met cd's besteld, want ik ga graag voorbereid op pad! Ja, ik heb er al helemaal zin in! Whie!

Nu alleen nog even zorgen dat we goed verzekerd zijn tegen die tijd. Ohja, en wie heeft er nog een mooie backpack voor Vriend?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home