April 25, 2005

Werken/werken

Wat een weekend, wat een weekend. Vrijdag was een echte hel. Ik had hoofdpijn, en het bladformuleproject bleek een ramp te zijn, ik kon niet eens mee boodschappen doen met mijn kookstafvriendjes. Zaterdag en zondag ben ik dus gezellig kookstaf geweest bij een scoutingtraining. Helaas hebben we niet echt van het weer kunnen genieten, want ja, de keuken is binnen hè... Vandaag mag ik met mijn brakke hoofd wéér aan het bladformuleproject werken, jeeh...


Knoflook, belangrijk ------> ----> Dessert, jumjum


Afwas, groooot -----> -----> ----> Verkleden, lol

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

het was in ieder geval erg lekker!

dankjewel.

12:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Wanneer maak je zo'n overheerlijk toetje voor je mamsie?

8:59 PM  
Blogger ploenk said...

als ik het recept heb gekregen en we er een afspraak voor maken :D

10:14 PM  

Post a Comment

<< Home