May 02, 2005

Weer zo'n weekend

En weer zeg ik; wat een weekend, wat een weekend. Vrijdag heb ik weer lekker aan een schoolproject gewerkt, het communicatieplan deze keer. Zaterdag heb ik gewerkt in een ordinair snackbarretje in de Amsterdam Arena bij het festival 'Vrienden van Nazareth'. Katholieke mensen uit Spanje, Italië, Polen en nog zo'n twintig landen en landjes kwamen daar bij elkaar om te zingen en bidden, maar ik geen idee waarom, voor wie en wáárom helemaal in Nederland. Daarna ben ik natuurlijk in Hilversum nog even de stad in geweest om te kijken bij mijn scoutingvriendjes. Na thuis een paar burrito's gegeten te hebben ben ik lekker de Tagrijn ingedoken met mijn aankomendevakantievriendjes. Het was gezellug! Het lijkt me een top idee om met iedereen die er gister was, een keer uit te gaan in Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, whatever. Jaaa!

Zondag was een dubieuze dag. Het was heerlijk weer, maar eigenlijk ook wel weer zweterig benauwd. We zijn naar de stad gelopen, hebben daar wat dingetjes gekocht (en een ijsje!) en zijn toen snel weer terug gegaan. We moesten daadwerkelijk even uitpuffen. Later op de dag ging ik op ons balkonnetje een boek lezen. Na een half uurtje werd ik misselijk, werd mijn hoofdpijn erger en daar heb ik vervolgens de hele dag last van gehad. Dan zit je 's avonds terwijl het afkoelt lekker buiten, kijk je naar de lucht, besef je dat het een prachtige dag was, maar voel je je toch butt. Nou ja, ik heb weer lekker geslapen vannacht, het regent weer en ik kan weer aan m'n huiswerk, proost!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home