May 17, 2005

Zeikerd

Melancholiek, een mooi woord. Geen mooi gevoel, maar zo voel ik me toch. Somber. Omdat ik vind dat ik de laatste week niet goed genoeg bezig ben met school. Oeioei, ploenk zou toch een keer een herkansing moeten doen! Tja, ik vind echt dat ik slecht bezig ben.

Punt twee, een zwakke ruggegraat. Figuurlijk dan. Ik bedenk maandagavond dat ik de volgende morgen tegelijk met Vriend uit bed ga stappen (is meestal 8.30) en dat ik dan boodschappen ga doen, huiswerk ga maken, de was ga doen en ga stofzuigen. Dinsdagochtend ben ik degene die wakker wordt van de wekker (8.30 ja), Vriend wakker moet duwen en vervolgens zelf weer in slaap valt. Blamage.

Het derde, laatste en misschien wel belangrijkste punt is die stomme webstrijd. Zorg er aub voor dat ik nooit meer met zoiets meedoe. Ik wordt afgezeken van hier tot Tokio, terwijl ik niet eens de intentie heb om te winnen! JA, ik weet HEUS WEL dat ik een ZEIKERD ben!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nou Linda, weet wel dat al die "zeikerds"gewoon mensen van de tegenpartij zijn. Hebben niets beters te doen dan medewebstrijders af te kraken. En vergeet niet dat Viva jou in ieder geval gekozen heeft uit de 500! mams

10:43 PM  

Post a Comment

<< Home