June 14, 2005

Dingen die ik ben

Ik ben eerlijk, vriendelijk, betrouwbaar en gezellig. Perfectionistisch, analytisch, structureel en georganiseerd. Ook ben ik sociaal, lief, gevoelig en emotioneel. Een denker, netjes, eigenwijs en niet sportief. Soms kan ik niet kiezen tussen verlegen/spontaan, introvert/extravert, open/gesloten, rustig/druk en huiselijk/uithuizig. Net zoals dat ik wel eens moeite heb met positief/negatief, vrolijk/somber, zeker/onzeker, geduldig/ongeduldig en afhankelijk/onafhankelijk. Maar boven alles ben ik ondernemend/lui en relaxed/gestresst, dat weet ik wel. Want moet ik nu 24/7 doorbuffelen om alles op tijd af te krijgen en te leren, of ga ik gewoon rustig verder met mijn dingen en zie ik wel waar het schip strandt? Ik zie het wel/stress!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home