June 27, 2005

Nieuwe Mobi

Ik heb een nieuwe mobi gekocht. Mijn oude had al een nieuwe batterij, maar ook díe verloor levenskracht. Aangezien ik geen frequente mobielgebruiker ben, was het ook een probleem dat de tekentjes op de toetsen vervaagden. Tijd voor een nieuwe mobi dus. Maar wat voor één?! Hij hoeft niets speciaals te kunnen. Gewoon bellen en sms'en (genoeg keus dus). Oké, vooruit, ik wil ook dat 'ie een beetje een redelijke standby-tijd heeft. Goedkoop moet 'ie zijn. Prepaid. Van Telfort. En ik wil mijn nummer behouden. Dat laatste zou gemakkelijk kunnen, aangezien ik al bij Telfort zat. Normaliter ís dat ook makkelijk, maar deze keer natuurlijk niet. Mijn nieuw uitgezocht mobi stootte mijn oude SIMkaart af. Hmz.. Met een formuliertje invullen was overzetten alsnog mogelijk. "Dat gaat wel twee weken duren." Dus nu zit ik met een nieuwe mobi én een oude. "Als je oude het niet meer doet, betekent dat, dat je telefoonnummer is overgezet." Als dit eindelijk zo is, kan ik terug naar de winkel en krijg ik alsnog de beloofde tien euro inruilkorting. Die wachten al op me in een envelopje.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home