February 08, 2005

Sla je slag!

Een cadeaubeurs, zo zou je het wel kunnen noemen. Mits je van boeken houdt natuurlijk.

De beurzen 'EERSTE DRUKte' en 'Vers voor de Pers', respectievelijk voor boekhandelaren en de pers, worden twee keer per jaar georganiseerd door CPNB (Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek). Als MIM-student kan ik daar gratis naartoe. Een feestje.

De vorige keer ben ik niet geweest. Een klasgenootje zei toen naderhand dat ze na twee uurtjes beurs met een volle tas (nog niet uitgebrachte) boeken thuiskwam. Dat wilde ik ook wel eens meemaken. Dus zat ik gisterenmorgen om half negen in de trein richting Amsterdam. Na anderhalf uur beurs had ik inderdaad een buit van drie literaire thrillers, één drama roman, drie non-fictie boekjes en twee kinderboekjes.

Het is even sjouwen, maar de volgende keer ga ik zeker weer een gratis entreekaart ter waarde van vijfentwintig euro ophalen. Dankuwel uitgeverij 1 t/m 151!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home