January 27, 2005

Wow...

Al bijna tien maanden is "The Lion King" ongeveer dagelijks in het theater te zien. Natuurlijk wou ik er al vanaf het begin heen. Nu was het dan eindelijk zover!

Want de LionKing-hype is voorbij, het was een simpele woensdagavond, ik kon korting krijgen met CJP en vandaag zijn Vriend en ik drie jaar saampjes. 'One and one is two, and two and one is three' zullen we maar zeggen! "Woooooooooow" zeg ik ook: de musical was top!

Vooral de opening, prachtig! Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen, zo mooi. De dieren komen namelijk door de zaal heen naar het podium terwijl er een gaaf Afrikaans lied gezongen wordt. Ik zat naast het gangpad en ik moest naar de olifant omhoog kijken, zo groot was hij. In elke poot een mens, geweldig!

De maskers, de mensen, de oplossingen voor de karakters van de dieren, echt geniaal. Helaas was de eerste helft een stuk mooier en interessanter dan de tweede helft, waardoor ik toch wel een klein beetje een domper had aan het einde, maar dat mocht de algehele pret niet drukken.

ZIEN zeg ik!!

Budgettip: Ben je 26 jaar of jonger, bestel dan immediately een CJPpas. Daarmee krijg je 50% korting op deze en andere musicals als je op de dag zelf bestelt. Dit betekent dat je de kosten voor de pas er meteen uithebt en daarbĂ­j nog meer korting hebt. Ben je ouder dan 26, zoek dan een jonger maatje, want een CJP'er kan meerdere kaartjes met korting bestellen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home