January 03, 2005

Studie Ontwijkende Activiteiten

De vakantie duurt te lang. Hoe minder verplichtingen ik heb, hoe minder ik doe. Ik denk zelfs dat het voor mij beter is om nooit vakantie te hebben, enkel wat vrije dagen. Of zelf in te delen vakanties. Een uitzondering is echter de zomervakantie. Die duurt altijd zo lang, dan heb ik daarna juist wel weer zin om naar school te gaan, nuttige dingen te doen. Maar nu is het dus kerstvakantie en moet ik eigenlijk hard aan de slag. Maar ik heb geen zin. In plaats daar van onderneem ik Studie Ontwijkende Activiteiten. Boodschappen doen, de keukenkastjes uitruimen en schoonmaken (?) en gisteren heb ik het hele huis gestofzuigd en gedweild om maar geen tijd over te hebben om mijn marketingboek te pakken. Ondertussen heb ik ook alle avonden afspraken. Maar ja, ik moest doen met mijn leven wat ik wilde, toch?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hup! Aan de slag!

Foei!

Patrick.

4:30 PM  
Blogger ploenk said...

NEE!

7:39 PM  

Post a Comment

<< Home