December 25, 2004

TOP-spel

Van sinterklaas kregen wij een spel. Een spel waar we echt daadwerkelijk om gevraagd hadden: het Kolonisten-kaartspel. Jaja. Zelf hou ik helemaal niet van het originele bordspel Kolonisten, maar ons werd verzekerd dat het kaartspel, speciaal bedoeld voor twee personen, heel anders is.

Volgens mij had iedereen gelijk! Ik weet niet meer precies hoe het bordspel gaat, maar het kaartspel is gaaf! Best wel heel erg ontzettend verschrikkelijk moeilijk als je het nog nooit gespeeld hebt, maar na een oefenspelletje alleen nog gewoon moeilijk.

Een tactiek heb ik nog niet, 100% begrijpen van de handigheid van alle kaarten doe ik ook nog niet, maar het spel is in ieder geval goedgekeurd.

Het is geen spel wat je 'even' kan doen. Je kan het ook niet echt makkelijk meenemen op een kampeervakantie en het is niet aan te raden om met je kleine neefje te doen. Maar iedereen die het een keer wil proberen is bij mij van harte welkom!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home