December 22, 2004

Ik wens

Ik hou van kerst! Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van kerst, maar ik hou zo van de vele post die in mijn brievenbus beland! Dat het vaak afgezaagde kaartjes zijn met op de voorkant een kerstboom en de gouden tekst "prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar" en vervolgens aan de binnenkant enkel "groetjes die-en-die", maakt niet zoveel uit. Gewoon het openen van de brievenbus en dan een stapeltje enveloppen zien liggen, heerlijk! Daar kunnen al die fijne mailtjes in de mailbox toch niet tegenop. Ik wou dus dat het elke week kerst was (zonder kou, regen, sneeuw, wind en donkere dagen). Ik wou dat ik elke dag (week mag ook) post kreeg. Maar dan liever niet alleen afgezaagde kaartjes met op de voorkant een kerstboom en de gouden tekst "prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar" en vervolgens aan de binnenkant enkel "groetjes die-en-die". Nee, ik zou willen dat ik me kon abonneren op een soort penvriend-dienst zonder terugschrijfplicht. Dat is mijn kerstwens.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home