December 27, 2004

Genoeg te doen

Heb jij dat ook wel eens? Dat je je verveelt terwijl je eigenlijk genoeg te doen hebt? Ik heb dat eigenlijk bijna elke week wel een keertje. Je kunt een boek gaan lezen, een tijdschrift, een krant of zelfs een schoolboek. Je kunt gaan schrijven, gaan tekenen, gewoon huiswerk gaan maken, of nog even achter de computer blijven zitten, even surfen. Maar niets van dat alles is dan goed genoeg. Even denk je er nog over om televisie te gaan kijken, maar ook dat is eigenlijk niet leuk. Dan kruip je toch nog maar weer achter de computer, waar je de helft van de dag al achter gezeten hebt. "Even kijken of er iemand online is". En dan zijn er wel mensen die hun MSN aan hebben staan, maar die zijn dan weer niet goed genoeg. "Waarom wis ik die niet uit mijn lijst?" Maar ook dat lijkt dan te veel moeite. Post uitzoeken? Neuh. Kamer stofzuigen? Neuh. Badkamer schoonmaken? Alsjeblieft zeg, nee! "Jeetje, ik verveel me, maar eigenlijk heb ik genoeg te doen."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home