January 27, 2005

Topdag

Wow!!! Ik heb gister de leukste dag van mijn leven gehad! Nou ja, in ieder geval de leukste sinds hele lange tijd! Om half vijf waren we op het strand van Scheveningen. Mooi weer, lekker rustig, leuke fotomomenten en even lekker uitwaaien. Om half zes zaten we lekker binnen bij de gezellige Mexicaan waar het eten weer overrukkelijk was. Om half acht kwamen we aan in het immense Circustheather waar om acht uur de prachtigste opening van een musical was die ik ooit heb gezien. Om vijf voor één 's nachts renden we als een gek naar de laatste trein die vanuit Utrecht vertrok. Vannacht droomde ik van giraffen en olifanten.


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

en dat doet maar.................geintje, maar ik ben wel een beetje jaloers op het etentje bij de mexicaan.

6:30 PM  
Blogger ploenk said...

Ben jij dat mammie? :)
Eten bij de mexicano was jumjum!

7:37 PM  

Post a Comment

<< Home