February 10, 2005

Rijden kreng!

Vrijdag 3 december was de fatale dag. Het begin van het einde...
Net 50 dagen een rijbewijs in mijn bezit...
Mijn voet kon mij niet meer dragen en mijn enkelbanden zeiden *knap* (en ik "au!")
(Oké, mijn enkelbanden zeiden geen knap, maar ik zei wel AAAAHHHH!!!)
Nu, 69 dagen later, durft mijn voet wel weer te rijden, maar ik niet.
Maar ik moet. Ik moet van mezelf. Zodat die 7,5 maand oftewel 60 lesuren oftewel 3000 euro allemaal niet voor niets zijn geweest.
Ik moet elke zondag stukjes gaan rijden. Van kort tot lang, van dichtbij tot ver weg.
Ik moet met Vriend naast mij rijden, ik moet alleen rijden, ik moet met een auto vol mensen rijden.
Ik moet inparkeren, op een helling de auto niet laten crashen en ik moet rijden met donker en met regen.
Ik moet weer leren autorijden en naar de gamma gaan om een bovenstuk voor op mijn kledingkast te kopen. Auto, Here I Come!
Help me onthouden...

1 Comments:

Blogger ploenk said...

het ging best goed! :)

6:37 PM  

Post a Comment

<< Home