October 06, 2004

Geld (3)

De nodige voorinformatie is te vinden op 27 september.

Van www.promotionalsolutions.nl heb ik niets meer gehoord. Van www.werkenvoormooiemerken.nl des te meer. Zij stuurden meteen een arbeidsovereenkomst en belden me al of ik in kon vallen voor iemand die ziek geworden was. Na bellen voor wat uitleg en wat vragen blijkt alles in de haak. Ik kan er 6,- per uur voor buitenwerk en 7,25 per uur voor binnenwerk verdienen.

Ik heb nog niets ondertekend want eerder die dag hoorde ik ook nog van www.tene.nl. Een bedrijf waar ze meer werk aanbieden dan enkel promotiewerk én waar het salaris ook nog eens hoger ligt. Namelijk 8,- per uur. Met hun ben ik nu ook nog even in onderhandeling. Morgen ga ik er even achteraan bellen.

Later weer meer!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home