July 20, 2006

Laterzzz

Dag allemaaltjes!

Mijn half jaar fulltime werken zit er op (voor nu)! Natuurlijk zou ploenk ploenk niet zijn als ze zich niet direct in een nieuw avontuur stortte, dus ja, morgen vertrek ik uit het pittoreske Nederland. Zonder mobiele telefoon en zonder horloge, maar met fototoestel en paspoort.

Omdat mijn scoutinggroep 75 jaar bestaat gaan we met de hele groep (120 m/v) op kamp naar de Ardennen. Ik ga mee als begeleiding van 18 schreeuwende pubers, dus dat wordt vast en zeker heel gezellig en vermoeiend!

Het plezier zal waarschijnlijk te volgen zijn via www.paulusgroep.nl, aangezien er een internetverbinding schijnt te zijn. Wellicht kan ik ook nog even gebruik maken van deze techniek, maar dat is zeker geen doel van me.

Vanaf maandag 31 juli ben ik weer fris en fruitig te bereiken via foon en mail, maar ook in mijn afwezige week kun je natuurlijk berichtjes achterlaten: das altijd leuk.

Nou, daaaag, ik zal jullie (niet) missen!

Gegroet en tot ziens

~ ploenk

0 Comments:

Post a Comment

<< Home