July 21, 2006

Het kamp van start

Gisteren stond ik nog om 07.00 op om naar mijn werk te gaan, vandaag staat mijn wekker op 07.00 om mijn tas in te pakken. Al mijn spullen heb ik gisteren al klaargelegd, maar in de benauwdheid van mijn zolderkamer had ik geen puf meer om het karweitje af te maken. Ook nu is het nog te warm. Nadat ik de douche uitstap, heb ik meteen alweer een laagje zweet op mijn lijf: let the camp begin!

We laden alle spullen in grote aanhangers en vrachtwagens en vertrekken naar de Ardennen. Daar aangekomen moet alles in de volle zon weer uitgepakt worden. Er wordt vlijtig met zonnebrandmiddel gesmeerd en er worden liters water aangedragen. De kookhut wordt in gereedheid gebracht met zelfmeegenomen koelkasten en een geiser. Het begin is er.

Als we aankomen bij de supermarkt blijkt die dicht te zijn. En de andere twee ook. Aha, het is een Belgische feestdag. Wie verzint dat nou weer? Ik heb het net even opgezocht, het was de 'Nationale Dag', hmz.. Nouja, dan maar naar de friterie. Gatverdegatver, de afgehaalde patat is smerig. Na de eerste opgezette tenten gaan we nog even naar 'de stad' voor een glaasje en dan maar snel naar bed.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home