October 25, 2005

Pas herfst

In de zomer sta ik vrolijk op als Vriend de deur uitgaat. Half negen of negen uur. Dat voelt dan laat. De zon schijnt, het voelt gezellig en het leven is mooi. In de winter gaat dat anders, dan voelt half negen of negen uur als half zeven in de zomer. Maar dan eigenlijk nog erger. Neem vanmorgen. Ik werd uit een diepe slaap gerukt, het was donker, de lucht was grijs, het regende. Daarnaast had ik niet eens een keus, ik móest zelfs mijn bed uit. Het fijne 'buiten-regent-het-en-ik-zit-lekker-binnen'-
gevoel dat ik altijd krijg, was in geen velden of wegen te bekennen. En het is nog geen eens winter, het is herfst! Maar gelukkig gaat het in periode 2 allemaal anders zijn. Niet meer om 6.30 opstaan, maar om 16.30 pas op school hoeven zijn. Een rustig begin van de winter.

2 Comments:

Blogger Dioniso said...

En volgende week verandert het uur! Dan mogen we een uurtje later opstaan.
Amai, de spammers hebben u precies gevonden.

12:29 PM  
Blogger ploenk said...

Spammers worden hard aangepakt ;)
Een uurtje later opstaan in de ochtend is fijn, maar helaas moet ik net die nacht werken, waardoor ik er helaas weinig aan heb :S

12:58 PM  

Post a Comment

<< Home