October 15, 2005

Controversy

En omdat Vriend jarig was, kreeg hij van mij een verrassing.

Op de dag dat we onze verjaardag vierden kreeg hij de uitnodiging, dus al meer dan een week vroeg ik om de haverklap: "En, heb je er al zin in?" Vriend had nergens zin in, want hij houdt niet van verrassingen. Ik des te meer.

Klokslag 15.00 stapten we in de auto. Ik moest rijden, want 14 oktober is ook de dag dat mijn rijbewijs zijn verjaardag viert. Dat betekende wel dat Vriend de route moest lezen, maar gelukkig viel er uit de beschrijving niets op te maken.

Toen we in het boerendorpje rondreden, op zoek naar de plaats van bestemming, vertelde ik dat we moesten letten op de naam controversy. "Dat klinkt wel eng, het is toch niet eng?"

Het was niet eng (behalve de hond), het was ontzettend leuk!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home