October 20, 2005

Volgende keer zandkoekjes

Bakboek cadeau (oorzaak) + jarige vriend (reden) + bedankt-voor-lenen-auto (reden) + vakantie (voorwaarde) =
taart bakken.

Helaas blijkt de vrije tijd een beetje tegen te vallen, maar de autoleners zijn al uitgenodigd en de ingrediënten zijn al in huis. Dus: actie!

Als ik bijna aan het einde van het recept ben, denk ik ineens: "Hé, waar heb ik dat dan voor nodig?" Heb je zó'n dik boek, presteer je het nog een recept uit te kiezen dat verkeerd is. Ik ben boos op het boek.

Ik ben sowieso al de hele tijd bang dat mijn taart gaat mislukken, want er moet weer iets gebeuren met ei kloppen, en er staat niet bij hoe lang er dan geklopt moet worden. Mijn mousse ziet er niet uit als mousse.

Volgens mij hou ik helemaal niet van koken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home