October 18, 2005

Vakantie, hoezo?

Ja, we hebben geen colleges, maar dat zegt niks. Vandaag heb ik de hele dag op school gezeten voor ons tijdschriftenproject. Omdat we ons niet-functionerende groepsgenootje uit de groep hebben gebonjourd heb ik haar taak overgenomen: de vormgeving van de helft van het blad. Omdat ze nog vrij weinig (lees: niets nuttigs) had uitgevoerd, heb ik er al vele uren extra opzitten. Eerst is het nog leuk: aanklooien met Indesign, beseffen dat het best aardig gaat en dat het goed opschiet. Maar nu heb ik het wel gehad. Al die extra dingen die bij het hele project komen kijken... Als ik kijk naar het aantal studiepunten waar we voor werken, is dit een aardig ondergewaardeerd project. Ik ben het zat. Wanneer begint het volgende kwartaal?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home