August 30, 2005

Stijgende irritatie

Even een kleine werkzaamheden-update:

Ik heb gisteren zelf het balkon maar schoongeveegd. Schoonmaken komt na de zomer wel weer. Ik kan nu toch niet meer op het balkon zitten. Want:

Ik word GEK, KNOTSKNETTERGEK van dat IRRITANTE achteruitrijdgeluid van zekersteweten meer dan de toegestane hoeveelheid decibellen. Een pauze houden, een tijdschrift lezen, een schoolboek bekijken, NIETS IS MEER VEILIG! Zijn er geen mannen die op je balkon, voor je raam, of op je balkon én voor je raam staan, dan is er nog wel DAT GELUID. GEK WORD IK! Ik heb alle deuren en ramen dicht, maar het gaat door merg en been. Ik word er niet meer wakker van (duh), maar met goed fatsoen thuiswerken gaat niet meer. WANNEER ZIJN ZE IN SHEMELSNAAM KLAAR?!?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home