August 29, 2005

Goedemorgen

06.00 Ik word wakker van een mug. Shit zeg, stom beest. Het is nog donker, ik ben nog slaperig en ik heb geen zin in een muggenjacht. Ik val weer in slaap. Tien minuten later schrik ik weer wakker van hard gezoem in mijn oor. Boos ga ik onder m'n kussen liggen. Maar het is te warm, dus weer tien minuten later ben ik wel echt wakker. Het is ook niet donker meer.

06.30 Jammer maar helaas, het felle licht moet aan. Waar is dat kreng? Inmiddels is Vriend ook wakker, het beest zit aan zijn kant. Hij pakt het tijdschrift van me over en slaat mis. De volgende tien minuten kijken we ingespannen de kamer rond. Af en toe horen we gezoem, maar geen mug te zien. Ik geef op en ga weer liggen. Het licht gaat weer uit.

06.50 We schrikken allebei tegelijk weer wakker. Vriend sprint naar de lichtknop, ik zie de mug zitten, Vriend geef een knal tegen de muur en de dikke mug splut open. Ons bloed! Nouja, geen bloed van mij eerlijk gezegd, phew.

07.00 In slaap vallen lukt niet meteen.

08.00 Argh! Weer die stomme auto met achteruitrijdgeluid, wat een shitzooi!

10.00 Good morning! Lang leve mijn laatste vrije dag!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home