October 14, 2006

The good, the bad and the ugly

Soms heb je van die dagen. Van die dagen die bestaan uit goed en slecht.

Uitslapen: goed. Geklop op de deur als je je aan het aankleden bent: slecht. Boodschap dat de buurman internet komt brengen: goed. Werken aan je scriptie: goed. Met vier mensen twee verschillende menu's willen maken op dezelfde tijd: slecht. Zand in je stamppot: slecht. Chips krijgen: goed. Niet nog meer chips krijgen: slecht. Zus ziek: slecht. Niet weten met wie je nu moet zuipen en dansen: slecht. Bessenvodka: goed. In je eentje bessenvodka drinken: slecht. Telefoon leeg: slecht.

Als je maar niet denkt dat ik weer vroeg naar bed ga vandaag!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Het was echt een act. Ik was niet dronken en ik ben niet dronken.

5:54 AM  
Blogger ploenk said...

Haha, je stond in ieder geval voor gek ;) Maar ik heb me ook wel vermaakt :)

4:06 PM  

Post a Comment

<< Home