October 02, 2006

Mijn nieuwe werk bij endemol in een paar keywords

- Het pand is als je 'gast' bent, alleen binnen te komen als de receptioniste de schuifdeur opendoet
- Mijn baas komt uit Ierland/Schotland (ik zal het eens vragen) en zijn stopwoorden zijn 'superb' en 'brilliant'
- Mijn collega komt uit Engeland, dus ze kwam vanmorgen vanaf Schiphol naar kantoor
- Ik heb nu al mijn eigen telefoonnummer en e-mailadres
- Ik heb nu ook al mijn eigen pas met foto en mooie titel, zodat ik de receptioniste niet meer nodig heb om binnen te komen
- De koelkast is goed gevuld met drinken, en de koffie uit de automaat is goed, helaas moet je wel met je chip eten betalen in een suffe slechtgevulde kantine

Hoe het werk is? Och, dat komt later wel ;)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik dacht dat je nog bij Funda zat?
Hoeveel uur wekr je nu?
Groetjes Tantetje.

12:37 PM  
Blogger ploenk said...

funda heb ik drie weken gedaan :)

momenteel werk ik 20 uur per week.
en daarnaast bezig met scriptie.
binnenkort gesprek met tijdschrift daarvoor!

8:25 PM  
Blogger ploenk said...

Oh, en de baas komt 'gewoon' uit Engeland. 30 mijl zuidwest van Londen :)

8:27 PM  

Post a Comment

<< Home