August 21, 2006

Dingen

Dusss.... Woensdagavond kwamen we thuis, donderdag was het tijd om te wassen en te internetten en vrijdag moest ik weer werken. Zaterdagavond ging ik op bezoek bij vrienden die een skattig kindje hebben gekregen en daarna heb ik nog een slechte meidenfilm gekeken. Zondagmiddag een verjaardagspicknick binnenshuis en 's avonds een eetdate. Vandaag heb ik eindelijk mijn stageverslag afgemaakt en vloog de dag ook voorbij.

Hoe nu verder?

Deze week moet de week worden waarin ik ga bedenken wat ik de komende maanden ga doen. Vanwege mijn Amerika-avontuur (waarvoor ik trouwens op 1 september een taaltest ga doen, waarvoor ik nog moet leren) wil ik mijn scriptie de komende vier maanden gaan maken. Ik heb alleen nog geen idee hoe of wat. Daarnaast krijg ik nog maar twee maanden stufi, dus ik moet ook nog een manier verzinnen om snel aan veel geld te komen.

Je begrijpt, het is een rommeltje in mijn hoofd. Was ik nog maar op vakantie..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home