July 07, 2006

Stageweek 23

Maandag
Ik ruim mijn bureau, mijn rommeltjesbakje en de postvakjes op, dat voelt goed!

Dinsdag
Het is weer tijd om de kast van de hoofdredacteur leeg te trekken en de spulletjes te verdelen. Alsof ik van een half jaar geleden niet nog genoeg shampoos en zonnebrand in de kast heb staan! Ik zoek wat zooi uit die toch altijd handig is en maak een giftset voor Zus.

Woensdag
De hoogbegaafdenschool is dicht, als we nog interesse hebben kunnen we na de vakantie opnieuwe contact opnemen, Nou, mooi niet dus! Ik haal mijn hoogbegaafde jongeren van stal en begin snel interviews te plannen, ik heb immers nog maar even!

Donderdag
We gaan weer op pad om Street Talks te maken. De vragen zijn 'Wat is je grootste schoolblunder', die doen we bij het Museumplein, en 'Wat vind je het mooist aan jezelf' in het Vondelpark. We spreken lekker veel toeristenjongeren aan, want die zijn wat toeschietlijker. De hele dag buiten wandelen, geef mij vaker zo'n werkdag!


Zelf even toeristisch doen is altijd leuk!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home