December 29, 2005

Lekker naar huis

Na ongeveer drie kwartier zijn we weer thuis en kan ik alle natte zooi uittrekken. Terwijl Vriend droge schoenen gaat kopen sta ik onder de douche.

Met een dekbed om me heen gerold zit ik op de bank. De kou van de voorgaande dagen stelt niks meer voor. Diep vanuit mijn voeten, benen en billen trekt de kou naar de oppervlakte. Dat is pas koud. Dan zie ik ineens dat ik een buil op mijn scheenbeen heb. Ik vond al zo raar dat die koude broek zo zeer deed tegen mijn rechterscheen en niet tegen mijn linker...

Met mijn nieuwe, achterlijk lelijke gympen aan, lopen we naar de boulevard. We eten bij de mexicaan. Jummiejummiejummie, dat maakt alles weer goed. Weer terug in het appartement pakken we onze tassen in en gaan we op weg naar het station. Fuck die laatste betaalde nacht, wij slapen vannacht lekker in ons eigen bedje, we hebben genoeg meegemaakt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home