February 21, 2005

Regelrechte ramp

Ik kijk altijd 'Joan of Arcadia' op zondagavond. (RTL 4, 22.00, erg leuk: televisietip!)

Gisteren pikte ik ook nog een half uurtje van het programma ervoor mee. (EHBO: Eerste hulp bij opvoeden) Maar of dat nou zo'n goed idee was? SJEZES!

Het is een serie programma's waarin een Britse supernanny op pad gaat om wanhopige ouders te helpen met hun onmogelijke kinderen. En wat voor een onmogelijke kinderen! Als je dat programma één keer ziet, dan wil je geen kinderen meer. Of je denkt er in ieder geval nog een paar (duizend) keer over na. Of je zoekt vast een supernanny bij jou in de buurt.

Die kinderen in de aflevering van gisteren... dat waren gewoon geen kinderen meer, dat waren monsters! Regelrechte monsters!

Wel weer superknap hoe die nanny dat dan 'ff' oplost. Ze moet maar geen boek gaan schrijven. Want dit programma zou wel eens een laatste redmiddel tegen de overbevolking kunnen zijn...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ploenk, die kids doen echt niet vanzelf zo vervelend. Als jij ooit kids krijgt, worden ze nooit zo erg! :) (riZZy)

7:57 PM  
Blogger ploenk said...

dat was het gekke, die mensen hadden een derde kind (de oudste, een jongetje), en dat was dus wel een heel lief kind. alleen die twee jongere meisjes waren echt monsters. heb je t gezien? je moet het echt eens kijken!

8:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

ik heb wel eens zo'n soort serie gezien, weet niet meer of het precies hetzelfde was. Je staat er wel verbaast van ja, maar toch denk ik dat het wel meevalt bij je own kids.

8:40 PM  
Blogger moos said...

Ik heb het gezien Ploenk! Het was verschrikkelijk. Elke keer weer dat bed uit. IRRITANT! Maar de nanny was lief :P en ze leefden nog lang en gelukkig!

10:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

zo'n lief kind als jij krijgt als dank vast ook hele lieve kinderen. Wees dan niet te streng en wacht nog een poosje want nu al oma worden, dat trekt me niet! mams

3:50 PM  
Blogger ploenk said...

dat dachten die mensen uit die serie vast ook, dat het mee zou vallen bij hun eigen kids ;)
maar inderdaad, ze leefden nog gelukkig (en hopelijk ook lang ja).
dus zoals ik al zei: voor mij geen kinderen voorlopig!

7:00 PM  

Post a Comment

<< Home