October 21, 2006

Vrijdagnachtbesteding

"Een kennis van me geeft een feestje, ga je mee, want ik ken hem niet zo goed en ik weet niet of er nog andere bekenden komen. Het is op Vijzelgracht 50."

Zo gezegd, zo gedaan. Na een gezellig diner zitten we in de tram. We worden eruitgezet 'want de tram doet het niet meer', daarna rijdt hij vrolijk verder. Als we op de Vijzelgracht lopen en twee interessante beelden tentoongesteld zien in een grote zaal, blijkt dat dit tevens onze bestemming is.

Het blijkt dus geen verjaardagsfeestje te zijn in een grote huiskamer, zoals ik dacht, maar een gezamenlijk feestje van de-man-die-39-wordt en kunstinstelling Deïska.

Gosh, ik ben op een kunstenaarsfeest geweest met mooie mensen, meer homo's bij elkaar dan ik ooit in één ruimte heb gezien, vol vuur dansende mannen en hippe videoprojecties, en er was niets aan.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dat kun je toch maar weer mooi aan je lijstje van "leuke, gekke, onbekende dingen doen" toevoegen. Weer een ervaring rijker dus!
gr.m

5:44 PM  
Blogger ploenk said...

Zeker weten, al met al heb ik heus een gezellige avond gehad!

3:29 PM  

Post a Comment

<< Home