August 04, 2006

Wat vind jij ervan?

Of de films zijn niet goed, of ik ben niet goed.

Ik heb de afgelopen dagen een paar dvd'tjes gekeken, en allemaal vond ik ze wat langdradig. Niet echt slecht, maar gewoon ook niet echt goed.

Simon
Een rijke homo en een platte amsterdammer zijn vrienden en er gaat er eentje dood

The Girl with the Pearl Earring
Het jonge dienstmeisje van schilder Johannes Vermeer wordt door hem geschilderd

Shattered Glass
Een succesvolle jonge journalist die verhalen verzint gaat hier aan onderdoor

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik heb laatst 'Corpse Bride' van Tim Burton gekeken. Stop motion film. Best vermakelijk, maar niet fantastisch.

Ook heb ik Chronicles Of Narnia gekeken, en die was ook wel grappig, maar die heb je vast al gezien.

2:50 PM  
Blogger Richard said...

Ik heb 'Simon' met Irene in het filmtheater gezien en vond hem wel echt pakkend. Mooie film.

9:41 PM  

Post a Comment

<< Home