December 15, 2005

Boekjes lezen

Alle films van Harry Potter heb ik gezien. De eerste in de bioscoop. M'n moeder nam ons mee. Mijn kleine broertje was groot fan. We hadden zelfs Harry Potter snoepjes mee. Die zijn trouwens nooit echt doorgebroken, waarschijnlijk omdat er écht vieze tussen zaten.

Ook het tweede deel heb ik in de bios gezien. Ik woonde inmiddels niet meer thuis, maar ik mocht nog mee met dit gezellige gezinsuitje. De derde film heb ik op dvd gezien, nadat ik deel 1 en 2 ook nog een keertje had bekeken. Gisteren was het tijd voor deel 4. In de bios weer deze keer.

Bij de eerste delen vond ik al dat de film zo kort leek, dat er zo weinig gebeurde, terwijl ik wel drie uur op een stoel had gezeten, maar bij deze was dat helemaal het geval.

Dus wat ik al drie keer eerder heb besloten, ga ik nu doorzetten; ik ga de boeken lezen. Want volgens mij heb ik een hele hoop gemist. Wie heeft de Engelse versies in de kast?

1 Comments:

Blogger ploenk said...

Jeej! Yura heeft alle Engelse versies voor mij! hiephoi!

4:07 PM  

Post a Comment

<< Home