December 11, 2005

Idioterie

Portier 1: "Gooi 'em d'r uit dan! Dat is toch smerig! Anders gooi ik 'em d'r uit hoor!"

Hij loopt naar achteren en komt terug met een zichtbaar stomdronken jongen. De jongen schiet niet genoeg op naar zijn zin en de portier geeft hem een duw. De jongen valt keihard op de grond. De portier pakt hem weer op en smijt hem de deur uit. De jongen heeft de hele tijd niets gezegd en alleen maar appelig gekeken.

Ik vind het nogal onbehoorlijk. Lekker stoer doen met je stalen vest en zogenaamd legaal geweld gebruiken. Eikel. Wie denkt 'ie wel niet dat 'ie is.

Portier 2: "Heb je eigenlijk een beetje meegekregen wat er aan de hand was?"
Ik:
"Nee, wat heeft 'ie eigenlijk gedaan om dit te verdienen?"
Portier 2:
"Ze waren onzedelijke handelingen aan het verrichten."
Ik:
"Ja, wat dan precies?"
Portier 2:
"Dat kan ik niet zeggen, er zijn klanten bij."
Ik:
"Ik denk dat die klanten daar wel tegen kunnen..."
Portier 2:
"Hij zat met z'n hand in de broek van z'n vriendinnetje, en zij bij hem."
Ik:
"Ja, dus?"
Portier 1:
"Dat is toch smerig, dat kan gewoon niet!"
Ik:
"Bij elke seksreclame of blote vrouw sta jij als eerste bij de televisie en dit is nu opeens smerig?!"
Portier 3:
"Ja, inderdaad, ik vond het ook al niet zo erg."

Later op de avond staat portier 1 weer zijn meest woeste blikken op een andere jongen af te vuren. De jongen doet niks, dus de portier ook niet, maar als blikken konden doden...

1 Comments:

Blogger ploenk said...

En afgelopen zaterdag, een week later, presteert hij het weer. Óf hij heeft een hekel aan dronken jongens, óf hij wil gewoon nog even zorgen dat zijn dure fitness-spieren niet ongebruikt blijven.

4:09 PM  

Post a Comment

<< Home