November 28, 2005

Shitvent met je strikvragen!

Sniksnik boehoehoe!! Was ik eerst nog blij met al mijn behaalde verplichte studiepunten (en meer), nu kunnen ze me (tijdelijk aub) gestolen worden! Net dat ene flikkerige vak van die flikkerige advocaat Alberdingk Thijm heb ik niet gehaald. Een dorre vijf! Terwijl dit 'nieuwe informatierecht' (oh, nutteloos!) een verplicht vak is. Wat dus betekent dat ik nu nog niet op stage mag! 55 punten waarvan 4 van informatierecht en alle wegen zijn geopend. 75 punten zónder die van informatierecht en alle slagbomen blijven neer. Kut!

2 Comments:

Blogger moos said...

Aiiii dat is balen zeg! Hopen dat ze af en toe nog een uitzondering maken...

7:32 AM  
Blogger ploenk said...

Ik had 9 fouten. Ik ben bij Mirjam van het onderwijsbureau geweest. Zij zegt dat iedereen die 9 fouten heeft, een 5,5 gaat krijgen. Joehoe!

1:59 PM  

Post a Comment

<< Home