November 13, 2005

Geld willen we zien!

Ik blijf erbij! De garderobisten werken zich suf en de portiers cashen maar! Oneerlijk!

Vroeger was de garderobe niet bij de uitgang, toen is me dat nooit opgevallen. Misschien moeten we weer een fooienpotje neer gaan zetten. Met een bordje erbij: "Wij willen ook fooi!"

Over de kleine lettertjes ben ik nog na aan het denken: "Wie werkt er harder, de portier of ik" of "Verdeel je cash: de helft voor mij, de helft voor jou" of misschien wel "Je jas of je geld". "Wie is er knapper, de portier of ik" zou ook nog kunnen. Ik ben er nog niet helemaal uit.

2 Comments:

Blogger Dioniso said...

Goed initiatief. Persoonlijk zou ik de fooi ook liever aan de garderobisten geven, dan aan de portiers.

2:34 PM  
Blogger ploenk said...

Wat is dat in hemelsnaam voor gewoonte, fooi aan de portiers, tsk! Ik ben trouwens bang dat garderobisten niet geheel Nederlands is ;D

8:02 PM  

Post a Comment

<< Home