November 06, 2005

Niet thuis, niet veel eten, niet veel drinken

Ze zeggen altijd dat je veel moet eten voordat je uitgaat: dan kun je lekker zuipen. Nou, ik kan je vertellen: je kunt juist beter niet zo veel eten. En wel om drie redenen 1. Dan hoef je je buik niet in te houden 2. Dan past er überhaupt nog drinken in die buik 3. Dan hoef je veel minder te drinken om aangeschoten te raken, dat scheelt weer een paar centen.

Om de bovenstaande tip volledig te benutten, is het echter van belang dat je thuis niet al te vroeg begint met dat zuipen. Want dan heb je namelijk überhaupt geen zin meer om uit te gaan.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Uberhaupt! Mijn nederlands gaat steed beter. Straks kun ik langer zinnen schrijven. En meer zeggen.
Vooral als ik bezopen bent.

2:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

haha ik ben al jaren aanhanger van deze theorie!

riZZy

8:33 PM  

Post a Comment

<< Home