September 07, 2005

Zoem zoem

In eerste instantie zou hier een lofzang over onze nieuwe elektrische muggenmepper komen te staan. Iets in de trant van: "Wow! Das nog eens wat anders dan met een dubbelgevouwen tijdschrift op stoelen, bedden en trapjes balanceren. Met één grote zwaai, zwiep je vanuit je relaxte zitpositie de mug de lucht uit. Dood. Geweldig!"

Maar het is iets anders gelopen. Toen de schemering viel, bleven de ramen en deuren open: "Wij hebben nu toch niets meer te vrezen, want we hebben een elektrische mepper". Er kwam echter al snel wat veel luchtverkeer. Dus toch maar alles hermetisch afgesloten en even een meprondje gedaan.

Na een tijdje vloog er weer wat rond: "Hoe kan dat nou, hebben ze geheime ingangen ofzo?" Voordat we gingen slapen moesten we ook nog even op jacht in de slaapkamer. Met de mepper op het nachtkastje vielen we in slaap.

05.00 ZOOEEM! Argh! Nee! Niet weer! Licht aan, half blind, klaarwakker, geen mug te zien. Het kost me erg veel moeite om weer in slaap te vallen. Ik blijf muggen horen. "Dan maar geprikt worden, ik móet slapen: ik doe oordoppen in". Maar dan hoor ik ze nog steeds. Psychisch gezoem in mijn hoofd, das nog veel erger!

Om 07.00 gaat m'n wekker en strompel ik naar de huiskamer. Daar krijg ik een grote ZOEM recht in mijn gezicht. Whaa! Kutbeesten! En gooi die mepper maar in de container, ik wil die beesten DOOD, niet bewusteloos!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home