September 16, 2005

Homo?

Nietsvermoedend lees ik het blaadje van de hogeschool. Mijn oog valt direct op een bekend gezicht. Ik ken zijn naam niet, maar ik zie hem al twee jaar door de gangen lopen en soms zit hij in dezelfde collegezaal. Met een cowboyhoed op zijn hoofd staat hij op de foto, mysterieus kijkt hij me aan. Wat is er zo belangrijk aan deze jongen?

Ah, de eerste vraag verduidelijkt alles: "Waarom doe je mee met Herken de homo?" Ik heb me inderdaad wel eens afgevraagd waarom hij altijd midden tussen de meiden loopt.

Of hij gewonnen heeft mag hij niet zeggen, en ook niet of hij homo is: "Mensen moeten maar gaan kijken. Nog zeven afleveringen op donderdagavond, half negen op rtl5". Oké!

1 Comments:

Blogger ploenk said...

Nou, dat was de eerste en laatste keer dat ik 'herken de homo' heb gekeken, want meneer Marius is het programma uit. Als bewezen homo.

4:00 PM  

Post a Comment

<< Home